zaterdag 9 februari 2008

De pagina voor actuele zaken

Dag,

Internet is een mooi medium. Ook voor kunstenaars zoals ik, die hun bestaan voor een groot deel vullen met de eeuwenoude media papier, pen en inkt. Dat zijn de middelen waarmee ik een groot deel van mijn creatieve kriebels de wereld in slinger. Ik schrijf zelfs nog wel eens een brief. Met de hand. Maar ik kan een prop papier met nieuws maar in één richting gooien. En stel je voor dat dat ook nog de verkeerde is... Nee, digitale proppen papier gooien is dan effectiever. Ze vliegen alle kanten op, zonder dat je daar veel door hoeft te doen!

Deze weblogpagina zal gebruikt worden voor 'actuele zaken' als exposities en presentaties waarop mijn beeldende werk een al dan niet bescheiden rol speelt, nieuwe projecten, misschien af en toe de voortgang van lopend werk, experimenteel werk, en meer van dergelijke, wat vluchtiger zaken. Mijn 'vaste' website www.paul-tieman.nl zal zich verder ontwikkelen in de richting van een lopende, permanente tentoonstelling die eens in het jaar opnieuw ingericht wordt.

een groet! en kom snel maar eens terug

Paul Tieman